Selam alejk, uvaženi Šejh Ejdi!

Prvo, želio bih da Vama i Vašoj redakciji čestitam Bajram, uz iskrene želje za uspjeh i s dovama da Vaši ibadeti i dove budu kabul kod Svemoćnog Allaha. Već mi se neko vrijeme ovo pitanje vrzma po glavi, ali nikako da nađem hrabrosti da vam ga postavim, a pitanje je u vezi Gospodara svih Šehida, Imam Husejna, a.s. Po nekim elegijama i dovama o Imamu Husejnu, a.s., možemo se susresti sa epitetom „Hune hoda“ ili „Krv Božija.“ Do sada sam na ovo pitanje gledao samo sa političkog, socijalnog i simboličkog aspekta, no smatram da ovaj epitet u sebi nosi i irfansko (gnostičko) značenje, pa bi vas radi toga zamolio da mi pojasnite ovaj epitet. Znamo da se saglasno islamskom gnosticizmu Allah ne manifestuje materijalno, iako je sama materija stvorena od Allaha i da je Uzvišeni Allah jedini izvor kreacije i da nijedna druga kreacija ne može biti samostalna, odnosno da nema alternativne autnomne kreacije. Znači, kada kažemo za Imam Husejna, a.s., da je “Krv Allahova” saglasno načelima islamskog gnosticizma ne možemo materijalno da percepiramo ovaj epitet, ali imajući u vidu kazivanja nekih sufijskih teoretičara gnosticizma o Božijoj vodi, boji itd. i imajući u vidu veličinu ličnosti i djela Gospodara Šehida, Imam Husejna a.s. smatram da ovaj epitet ima i duboki gnosički značaj o kojem ja nisam informisan.

Kao vaš redovni čitalac također bi imao jednu zamjerku. Naime, ima nekoliko vaših čitalaca koji pišu suprotno načelima islamskog morala kao što i sam uvazni šejh dokazuje svojim odgovorima na njihova ta pitanja. Smatram da kao individua imam pravo od Allaha da zaštitim svoj intelekt, kao prvo od neukih i neintelegentnih osoba i kao drugo dužnost mi je da zaštitim svoj moral i etika mi ne dozvoljava da čitam bezobrazne stvari, bilo da su to čak i pisanja nekih lokalnih tzv. diplomiranih teologa. Stoga vas molim da nas kao redakcija zaštitite od ovih neukusnih pojava, mada predpostavljam da vas etika obavezuje da odgovarate i na takva pitanja. Na sreću, mi nismo komunisti, pa na sve kategorije ljudi da gledamo jednako, a i narodi Balkana moraju shvatiti da se svijet ne može rukovoditi jednoumljem i uniformnim tumačenjem stvari, a posebno ne kada se radi o islamskim pitanjima.

Izvinjavam se što sam sebi dao dozvolu da komentarišem neke pojave na vašoj web-stranici i unaprijed vam se zahvaljujem na izgubljenom vremenu i eventualnom trudu oko odgovora. Uvaženom šejhu kao i redakciji želim i činim dovu za uspjeh, zdravlje i sreću.

Selam.