KADA SE VI NE PLASITE SUDNJEGA DANA I STAJANJA PRED GOSPODAROM ZBOG VASEG PSOVANJA I IZNOSENJA POTVORA BILO TO VEZANO ZA SAHABE ILI NASE MAJKE (NAROCITO AISU RADIJALLAHU ANHA VE AN EBIHA), ZASTO BI SE JA PLASIO
STO GOVORIM ISTINU? ZAPITAJ SE AKO PAMET IMATE JEDINO NA STO SE POZIVATE UVJEK JESTE JEDINSTVO MUSLIMANA
ZASTO TO NE KAZES RAFIDIJAMA U IRAKU KOJI SVAKODNEVNO UBIJAJU
NASU BRACU SUNIJE? ZASTO TO NE KAZES RAFIDIJAMA I CLANOVIMA
HIZBU-SEJTANA U LIBANONU…ZASTO ZASTO?
MISLIS LI DOISTA DA SE MUSLIMANI MOGU UJEDINITI NA KUFRU NA KOJEM SU RAFIDIJE.
ALLAH DA VAM PAMET DADNE
1 Odgovor
U ime Allaha Svemilosnog Samilosnog
Ve alejkumu selam ve rahmetullahi ve berekatuh
Poštovani gospodine, ono što je bitno jeste da svako od nas naspram Uzvišenog Gospodara u trenutku obračunavanja na Sudnjem danu bude u mogućnosti da odgovori za svoja uvjerenja i djela. Ispred Gospodara Svemogućeg ja neću biti pitan za vaša uvjerenja i djela, niti ćete vi biti pitani za moja uvjerenja i djela. Svjedok, Nadglednik i Čuvar djela i svijeta, i Moćan je nad nama, našim uvjerenjima i djelima jeste samo On, i niko više. S toga, nije potrebno da zbog svoga neznanja i nespoznaje o jedni drugom izlazimo iz okvira čovječjih poštovanih razgovora te i granica morala islamskog, i da se ljutimo i gubimo kontrolu nad sobom.
Plemeniti poslanik, s.a.v.a., nikada i ni pred kim nije izlazio van granica umjerenosti, granica pravde i logičke metode u razgovoru. Jer, njegov moral je kako navodi majka vjernika, Aiša, bio Kur'an, a Kur'an kaže: „A ako glave okrenu pa, Mi tebe nismo ni poslali da budeš njihov čuvar, ti si dužan samo da obznaniš – فان اعرضوا فما ارسلناک علیهم حفیظا ان علیک الا البلاغ “ (Ahzab, 41), a kako je lijep primjer onaj Poslanik milosti!
Islamsko jedinstvo je jedna životna potreba svakog muslimana, jer bez jedinstva i prisnosti muslimani neće se moći braniti naspram velikih i svestranih napada na Kur’an, Poslanika plemenitog, s.a.v.a., i na islamske zemlje, naročito dragu Palestinu i plemeniti Kuds. Oni bez jedinstva ne mogu spriječiti krađu velikih ulaganja ljudskih, ekonomskih i naučnih islamskoga svijeta. Bez takvog jedinstva ne mogu otkloniti najgore stanje životno u raznim islamskim zemljama, pretjerano siromaštvo, neukost, uništavajuće bolesti, niti će moći obezbjediti poštovan i i zavrjeđujući život za muslimane. A od svega važnije, bez takva jedinstva neće zaustaviti fitne, ratove, uništavajuće svađe koje su upućene od strane neprijatelja muslimana u smjeru kolonizacije i stizanja do njihovih satanističkih koristi.
Prirodno, jedisntvo muslimana nije nikada spajanje mezheba u jedan, ili rastavljanje svih kako bi se nešto novo napravilo, već okupljanje oko osnova i ogranaka, i poštovanje prema osobinama svakog, i klonjenje prelazaka u osobine drugih, te i pomirenje svađa putem blagih i naučnih razgovora na nivou velikih predvodnika islamskih mezheba.
Pozivanje u islamsko jedinstvo što u govoru što u djelu je jedna obaveza svakog informisanog, dobronamjernog muslimana. A poziv na razjedinjavanje, svađu, okrećanje ka raznolikostima i širenjem zavisti i ljubomore među muslimanima je veliki grijeh i šejtanovo djelo s bilo koje strane da čovjek pogleda.
Ako bi smo nazvali političkom razlikom veoma bolna i tužna stanja koja se među pripadnicima jednog mezheba u Alžiru, Darfuru, Somaliji, Palestini, jugu Jemena, i ako ih nebismo obojili bojom vjere, tada bolna i tužna stanja Iraka i Libana možemo smatrati istim, jer i u Iraku i u Libanu postoje svađe unutar šiija i sunnita. Naravno, ne smijemo zaboraviti da pretjernici sa svake strane od neprijatelja Islama i islamskog jedinstva se okoriste i da od potpuno jedne političke svađe, naprave jednu mezhebsku svađu, ili od nastalih grupa koje se okorištavaju neprijateljem u ovakvim situacijama.
Nužnost islamskoga jedinstva od ovih pitanja postaje jasno, i postojanjem takvog jedinstva i bliske veze izmkeđu muslimana na svim stepenima i nivoima, negira mogućnost neprijateljeva okorištavanja.
Od Uzvišenog Allaha tražim bliskost što veću između muslimana. Amin!
Esselamu alejkum ve rahmetullahi ve berekatuh.